Produkt dnia
Częste pytania (FAQ)

Poniżej znajdują się przygotowane przez nas odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania, dotyczące przeprowadzania zakupów w naszym sklepie.

Płatności terminowe przelewem na PSP, OSP, urzędy.

Kliknij na interesującym Ciebie pytaniu:

 

 

 


 

 

 

 

Jak sprawdzić dostępność produktów?

 

Przy każdym z produktów znajduje się informacja o jego dostępności w sklepie:

  • Brak towaru – chwilowo 0 sztuk na magazynie; jeżeli jesteś bardzo zainteresowany tym produktem, daj nam znać poprzez email: skorska.bhp@gmail.com lub telefonicznie: 509 619 137
  • Na wyczerpaniu – ostatnie sztuki danego towaru, warto się pospieszyć z zakupem!
  • Średnia ilość – mamy przynajmniej kilka/kilkanaście egzemplarzy
  • Duża ilość – w magazynie mamy wystarczającą ilość produktu, aby obsłużyć wiele zamówień
  • Dostępny na zamówienie – możemy specjalnie dla Ciebie sprowadzić ten produkt - skontaktuj się z nami drogą email: skorska.bhp@gmail.com lub telefonicznie: 509 619 137
  • Spodziewana dostawa – produkt będzie dostępny już wkrótce
  • Wycofany z oferty – produkt nie jest już dostępny w ofercie naszego sklepu

 


 

Jak sprawdzić stan realizacji zamówienia?

 

Na Twój adres email będziemy przesyłać informacje o postępach w realizacji Twojego zamówienia.  Ponadto po zalogowaniu do Twojego konta będziesz miał dostęp do wszelkich informacji o Twoich bieżacych oraz już zrealizowanych zamówieniach: statusie, zawartości, podanych adresach, itp.

 


 

Jak długo będę czekać na przesyłkę?

 

Natychmiast po złożeniu przez Ciebie zamówienia otrzymasz na adres email informacje z linkiem, który należy kliknąć, aby potwierdzić zamówienie - wtedy też rozpoczynamy proces jego realizacji. Na Twój adres email na bieżąco będą przesyłane informacje o stanie realizacji Twojego zamówienia.

 

Termin otrzymania paczki = termin wysyłki + czas dostawy

 

Termin wysyłki wynika z dostępności produktów i wybranej formy płatności. Czas dostawy wynosi z reguły 24 h od nadania przesyłki.

» szczegółowy opis realizacji zamówień

 


 

Jakie występują formy dostawy?

 

Możesz wybrać jedną z form dostawy:

  • firma kurierska,
  • odbiór osobisty (to znaczy, że odbierzesz w naszym biurze w Lublinie) po telefonicznym umówieniu.

» szczegółowy opis form dostawy

 


 

Ile zapłacę za przesyłkę?

 

Całkowity koszt dostawy zamówienia poznasz po dodaniu produktów do koszyka i wybraniu interesującej Ciebie formy dostawy i metody płatności - w podsumowaniu zobaczysz dokładną wartość do zapłaty. W zależności od wybranej formy płatności (przedpłata) oraz sposobu dostawy, koszt przesyłki wynosi

  • 14,30 zł z VAT dla przesyłek do 700,00 zł zapłaconych przedpłatą
  • od 30,00 zł z VAT dla przesyłek do 700,00 zł zapłaconych za pobraniem (u kuriera)
  • 0 zł dla przesyłek powyżej 700,00 zł niezależnie od formy płatności

 

» szczegółowy cennik dostaw

 


 

Jak zapłacić za zamówienie?

 

W zależności od wartości zamówienia, wybranej formy dostawy i własnych preferencji, możesz wybrać jeden z następujących sposobów płatności:

  • przelew na konto bankowe,
  • płatność za pobraniem,

» szczegółowy opis form płatności

 


 

Czy mogę osobiście odebrać zamówienie?

 

Oczywiście, możesz odebrać zamówienie w biurze znajdującym się pod adresem: Wojciechowska 7/111 , 20-704 Lublin, Godziny pracy punktu znajdziesz w zakładce Kontakt.  Przy odbiorze osobistym nie ponosisz dodatkowych kosztów. Prosimy, abyś miał odliczone pieniądze.

 


 

Co to są kupony rabatowe?

 

W wielu akcjach promocyjnych oferujemy naszym Klientom kupony rabatowe. Mają one formę  kodów, które należy wpisać w koszyk, w odpowiednio oznaczonym polu. Spowoduje to przeliczenie kwoty do zapłaty z uwzględnieniem rabatu. 

Pamiętaj, że większość kodów rabatowych ma swój okres ważności. Po jego wygaśnięciu kod rabatowy przestaje być aktywny – nie spowoduje przyznania określonego rabatu.

 


 

Co to jest przechowalnia?

 

Przechowalnia to miejsce, do którego możesz dodawać produkty, nad którymi się zastanawiasz. Dostęp do tej funkcjonalności mają tylko zalogowani użytkownicy.

Jeżeli wahasz się, czy kupić dany produkt, a posiadasz konto w naszym sklepie, zaloguj się i dodaj produkt do przechowalni. Produkty w przechowalni są dla Ciebie zapamiętywane. Przy kolejnym zalogowaniu do sklepu w przechowalni znajdziesz wszystkie zapisane przez Ciebie produkty. W każdej chwili możesz powrócić do nich, przerzucić je do koszyka lub usunąć z przechowalni.

 


 

Czy mogę otrzymać fakturę VAT?

 

Tak, na zakupione w naszym sklepie produkty możesz otrzymać fakturę VAT. W tym celu w trakcie składania zamówienia w formularzu z Twoimi danymi wybierz opcję „firma” i podaj dane do faktury. Informacje na temat chęci otrzymania faktury VAT umieść w Uwagach (sekcja "Dodatkowe informacje"). Jeżeli adres wysyłki jest inny, niż dane do faktury, zaznacz w formularzu opcję „inny adres wysyłki” i podaj adres, na który ma być przesłane zamówienie.

Data wystawienia faktury VAT to data zapakowania Twojego zamówienia. Nie ma możliwości zmiany tej daty.

 


 

Jak zmienić moje zamówienie?

 

Modyfikacja zamówienia jest możliwa przed jego opłaceniem (dla przesyłek płatnych przedpłatą) lub przed jego spakowaniem (przesyłki płatne za pobraniem). W związku z tym, że realizacja zamówień następuje z reguły tego samego dnia, kiedy przedpłata jest zaksięgowana w banku lub tego samego dnia kiedy zamówienie jest złożone na sklepie (dla przesyłek płatnych za pobraniem) możliwości zmiany zamówienia są znikome.

Ponieważ sklep internetowy https://sprzet-ratownictwa-medycznego.com.pl realizuje zamówienia składane przez jednostki zajmujące się ratownictwem zamówienia te muszą wychodzić szybko.

W celu jakiejkolwiek modyfikacji swojego zamówienia (zmiana adresu, dodanie produktu do zamówienia, zmiana sposobu płatności czy dostawy), skontaktuj się z nami jak najszybciej - najlepiej telefonicznie: 509 619 137.

 


 

Złożyłem błędne zamówienie. Jak je anulować?

 

W celu anulowania zamówienia proszę jak najszybciej wysłać maila na: skorska.bhp@gmail.com . Możesz też zadzwonić 509 619 137, ale telefon bywa zajęty.

 


 

Gdzie jest moja przesyłka?

 

Wybierając opcję dostawy poprzez kuriera, w wiadomości email otrzymasz numer listu przewozowego oraz link do strony, na której możesz na bieżąco śledzić położenie Twojej przesyłki. Link ten również jest widoczny dla zarejestrowanych klientów sklepu, w podglądzie szczegółów złożonego zamówienia, w kolumnie Przesyłka.

 


 

Czy sprzedawane produkty posiadają gwarancję?

GWARANCJA:

Tak, produkty dostępne w asortymencie naszego sklepu posiadają gwarancję producentów, obowiązującą na terenie Polski. Dokumentem uprawniającym do świadczeń gwarancyjnych jest

  • karta gwarancyjna - dla produktów, dla których jest wydawana
  • lub dowód nabycia produktu (faktura lub paragon) - dla produktów, dla których karta gwarancyjna nie jest wydawana. Ważne, aby zachować dowód zakupu (fakturę lub paragon). To jest podstawą do zgłaszania reklamacji.

DATA PRZYDATNOŚCI:

Opatrunki i wyroby medyczne jednorazowego użytku nie posiadają gwarancji, a datę przydatności. Datę przydatności umieszcza na opakowaniach producent.

Zgodnie z ostatnią nowelizacją przepisów producent ma obowiązek nanieść na opakowanie produktu jedynie datę przydatności. Nie musi umieszczać daty produkcji.

 

» warunki gwarancji i serwisu

 


 

Mam problem z zamówionym produktem. Co teraz?

 

Zawsze przed odebraniem przesyłki należy sprawdzić, czy nie uległa uszkodzeniu w transporcie. W przypadku, gdy opakowanie posiada widoczne uszkodzenia zewnętrzne, zalecamy odmówienia przyjęcia przesyłki, jeśli to możliwe - wykonanie zdjęć obrazujących zniszczenie, a następnie skontaktowanie się z nami pod numerem telefonu: 509 619 137.

» szczegółowa procedura reklamacji

 


 

Czy mogę zwrócić zakupiony produkt?

 

Nie, zgodnie z Ustawą z dnia 2 marca 2000 roku, wyroby medyczne są wyłączone ze zwrotów.

» opis reklamacji i zwrotów

 
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklepy internetowe AZ.pl