

- Wyposażenie torby PSP R1 (wersja 032018-1) z hydrożelami Burn Tec
- Wyposażenie torby PSP R1 (wersja 032018-3) z hydrożelami Burn Tec
- Wyposażenie torby PSP R1 - AL
- Butla na tlen medyczny aluminiowa 2.7 L z reduktorem tlenu (AGA)
- Opatrunek wentylowy (zastawkowy) na rany postrzałowe i kłute klatki piersiowej Asherman Cheast Seal
- Uzupełnienie torby R1 dla straży pożarnej - PSP R1-BL
- Detektor CO2 do torby R1 dla straży pożarnej
- Wyposażenie torby PSP R1 (wersja 032018-2) z hydrożelami Burn Tec
- Opatrunek hydrożelowy na twarz 25 cm x 25 cm Burn Tec do torby R1
- Żel hydrożelowy Water Jel Burn Jel 120 ml do torby R1 dla straży pożarnej
- Ssak mechaniczny ręczny AEROsuc Rescue do torby R1 dla straży pożarnej
- Sól fizjologiczna 0,9% NaCl sterylna 250 ml w pojemniku plastikowym do torby R1 dla straży pożarnej

Reklamacje
1. Oferowany w Zestawy R1, torby R1, szyny próżniowe, koce bakteriostatyczne towar podlega regulacjom rynku związanym z obrotem wyrobami medycznymi.
2. Wyrobów medycznych nie dotyczą zwroty, poza przypadkiem, kiedy towar został wydany niezgodnie z zamówieniem.
3. Podstawą przyjęcia reklamacji jest przedstawienie przez Klienta dowodu zakupu towaru (paragon lub faktura VAT).
4. W przypadku niezgodności towaru z umową Klient powinien odesłać do Zestawy R1, torby R1, szyny próżniowe, koce bakteriostatyczne reklamowany towar wraz z opisem niezgodności.
5. Zestawy R1, torby R1, szyny próżniowe, koce bakteriostatyczne ustosunkowuje się do reklamacji Klienta w terminie 14 dni roboczych od momentu zwrotu towaru wraz z opisem niezgodności. W przypadku, gdy weryfikacja niezgodności wymaga zasięgnięcia opinii biegłego, bądź przedstawiciela producenta towaru, termin do ustosunkowania się Sklepu ulega przedłużeniu o czas uzyskania przez Sklep takiej opinii.
6. Gdy realizacja uzasadnionej reklamacji wiąże się z wysłaniem Klientowi nowego towaru bądź usunięcia niezgodności, koszty dostaw ponosi Zestawy R1, torby R1, szyny próżniowe, koce bakteriostatyczne
7. Indywidualne ustawienia komputera i monitora Klienta powodujące błędne lub zniekształcone wyświetlanie informacji o towarach (np. kolorów), nie mogą być podstawą reklamacji.
Prawo odstąpienia od umowy
1. Na podstawie Ustawy o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny z dnia 2 marca 2000 r. Klient ma prawo odstąpienia od umowy.
2. Prawo odstąpienia od umowy jest skuteczne jeżeli Klient złoży Sklepowi, w terminie 10 dni od odbioru towaru, oświadczenie o odstąpieniu od umowy.
3. Klient zwraca towar do Sklepu w terminie 14 dni od złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Zwrócony towar powinien być w stanie nienaruszonym, w tym powinien być kompletny, w fabrycznym opakowaniu, nie może nosić śladów eksploatacji. Koszty przesyłki ponosi Klient.
4. W ciągu 3 dni roboczych od otrzymania przesyłki, Sklep sprawdzi stan przekazanego produktu.
5. W terminie 7 dni od sprawdzenia towaru Sklep zwraca Klientowi zapłaconą kwotę, pomniejszoną o koszty realizacji zamówienia. Klient powinien wskazać numer rachunku bankowego, na jaki ma zostać przelana zwracana kwota. W przypadku płatności kartą płatniczą zwrot środków zostanie wykonany na kartę.
6. W przypadku naruszenia przez Klienta warunków określonych w ust 2 i 3 powyżej oświadczenie o odstąpieniu od umowy jest bezskuteczne, towar nie podlega zwrotowi, a Sklep nie zwraca Klientowi zapłaconej kwoty.
7. Prawo odstąpienia nie przysługuje Klientowi w przypadkach określonych w art. 10 ust. 3 ustawy określonej w ust. 1 powyżej, tj. w zakresie:
a) świadczenia usług rozpoczętych, za zgodą Klienta, przed upływem terminu odstąpienia od umowy (dotyczy przypadków świadczenia usług, a nie sprzedaży towarów),
b) nagrań audialnych i wizualnych oraz zapisanych na informatycznych nośnikach danych po usunięciu przez Klienta ich oryginalnego opakowania,
c) umów dotyczących świadczeń, za które cena lub wynagrodzenie zależy wyłącznie od ruchu cen na rynku finansowym,
d) świadczeń o właściwościach określonych przez Klienta w złożonym przez niego zamówieniu lub ściśle związanych z jego osobą,
e) świadczeń, które z uwagi na ich charakter nie mogą zostać zwrócone lub których przedmiot ulega szybkiemu zepsuciu,
f) wyrobów medycznych jałowych.